U vraagt zich af wat de Edingse ECOLO verkozenen doen? Ze houden zich bezig met mobiliteit, inclusie, netheid, parken, sport, ja, maar wat nog meer?

Het is om deze vragen gedetailleerd en zonder taboe te beantwoorden dat de burgemeester, de schepenen en de voorzitter van Nautisport zich deze donderdag 13 februari aan de Edingenaars hebben voorgesteld. Er was geen tekort aan onderwerpen tussen de vrijwillige inzamelpunten (Points d’apport volontaire – PAV), de nieuwe Nautisport-ruimtes, het onderhoud van het park, het transitiehuis, de herinrichting van de Pol’Arts-zaal en de Stallen.

De verkozenen ondersteunen met passie en dynamiek vele werven die van Edingen geleidelijk aan een groenere stad maken waar iedereen zijn plaats vindt. Het is in de uitwisseling en dialoog met hun medeburgers dat ze gevoed en gemotiveerd worden en nieuwe oplossingen vinden voor gemeentelijke uitdagingen. Aarzel dus niet om ze te benaderen en ze vragen te stellen.